Hogyan vehetem fel a kapcsolatot veletek?
A legegyszerűbb, ha facebookon messengeren ránk írsz vagy ha emailt küldesz az rendeles@kohaku.hu vagy a kohaku.webshop@gmail.com email címre nekünk. A másik lehetőség a Kapcsolat oldalon a form kitöltése.
Mit jelent, hogy "Rendelhető" egy termék?
A "Rendelhető" termékeket hetente egyszer (általában kedden) rendeljük be a beszállítónktól, 5-9 munkanap míg beérkeznek hozzánk, majd ezután adjuk át a futárszolgálatnak.
Mit jelent, hogy "Előrendelhető" egy termék?
Az "Előrendelhető" termékek még gyártás alatt vannak, célunk, hogy az új figurák minél hamarabb eljussanak hozzátok, ezért van lehetőség előrendelésre. A termékek a termékoldalon jelzett időpontban jelennek meg, ezután 5-9 munkanap míg megérkezik hozzánk, majd ezt követően adjuk át őket a futárszolgálat részére.
Mit jelent, hogy "Raktáron" van egy termék?
A "Raktáron" lévő termékek belső raktárunkban vannak, melyek akár 1 munkanapos szállítással ott lehetnek Nálatok!
Hogyan történik a szállítás és mennyi idő?
Személyes átvételre is lehetőség van Budapesten a Harminckettesek terénél (VIII. kerület). Időpontok hétközben 10:00-15:00 között, illetve 18:00-20:00 között választhatóak vagy hétvégén változó időpontokban. Ha ezt a szállítási módot választod, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a rendelés leadása után emailben (rendeles@kohaku.hu) vagy a facebook oldalunk messengerén keresztül.
Sajnos fizikai boltunk még nincs így nézelődésre nincs lehetőség, csak átvételre. Személyes átvétel esetén vagy előre kell fizetni bankkártyával vagy a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával. Ha helyszínen fizetsz, akkor a fizetés után 5-10 perccel küldünk neked egy elektronikus számlát emailben ugyanúgy, mintha Foxposttal rendeltél volna.
Rendezvényeken történő átvételre is van lehetőség. Mindig 1-2 héttel azelőtt jelezni fogjuk nektek, ha megyünk valahova, hogy ott is át lehet venni a megrendelt csomagokat. Ilyenkor megjelenik majd a Pénztár oldalon egy „Átvétel az XY-on” opció is 0 forintos szállítási díjjal. Ha mégse tudnátok eljönni a rendezvényre, akkor vegyétek fel velünk a kapcsolatot a fent írt csatornák egyikén és megoldjuk.
Egyelőre csak Foxpostos szállításra van lehetőség (csomagautomatába vagy házhozszállítással), de folyamatosan dolgozunk rajta, hogy a közeljövőben több futárszolgálat közül is választhassatok.
Foxpost csomagautomatába történő kiszállítás esetén 2-5 nap alatt érkezik célba a rendelés. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja.
Foxpost házhozszállítás esetén 2-4 munkanap az általános kiszállítási idő.
Van lehetőség személyesen átvenni a megrendelt termékeket?
Igen, van.
Személyes átvételre is lehetőség van Budapesten a Harminckettesek terénél (VIII. kerület). Időpontok hétközben 10:00-15:00 között, illetve 18:00-20:00 között választhatóak vagy hétvégén változó időpontokban. Ha ezt a szállítási módot választod, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a rendelés leadása után emailben (rendeles@kohaku.hu) vagy a facebook oldalunk messengerén keresztül.
Személyes átvétel esetén vagy előre kell fizetni bankkártyával vagy a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával.Ha helyszínen fizetsz, akkor a fizetés után 5-10 perccel küldünk neked egy elektronikus számlát emailben ugyanúgy, mintha Foxposttal rendeltél volna.
Nézelődésre sajnos nincs lehetőség, mert nem tartunk fenn fizikai boltot.
Rendezvényeken is lehet találkozni veletek?
Igen, igyekszünk majd minél több hazai animés illetve geek rendezvényen megjelenni. Ízelítőül a tervekből:
- Fantasy Expo
- Anime piac
- Mondocon
- ComiCon
- GeekBörze
- stb.
Rendezvényeken történő átvételre is van lehetőség. Mindig 1-2 héttel azelőtt jelezni fogjuk nektek, ha megyünk valahova, hogy ott is át lehet venni a megrendelt dolgokat. Ilyenkor megjelenik majd a Pénztár oldalon egy „Átvétel az XY-on” opció is 0 forintos szállítási díjjal. Ha mégse tudnátok eljönni a rendezvényre, akkor vegyétek fel velünk a kapcsolatot a fent írt csatornák egyikén és megoldjuk.
Lehet foglalni későbbi fizetéssel?
Sajnos erre nincsen lehetőség. Ha időközben kifogy a készlet a vágyott termékből, akkor iratkozz fel az értesítésünkre és küldünk emailt, amint beérkezett.
Hibás terméket kaptam. Mit tehetek?
Mi is emberek vagyunk, így a legjobb igyekezetünk ellenére is hibázhatunk sajnos. Fotózd le a hibát és vedd fel velünk a kapcsolatot és egyből segítünk!
Lehet ajánlani cikk ötleteket?
Hogyne! Szívesen veszünk ezenkívül minden egyéb visszajelzést is. A leggyorsabban facebookon jut el hozzánk a véleményed.
Lehet ajánlani termékötleteket?
Hogyne! Sőt: sokat segítesz nekünk, ha tudjuk, hogy mire van igény. :3